niedziela, 5 marca 2017

kilka s艂贸w wst臋pu 馃尯

 Hejka!
Pomys艂 o w艂asnym blogu ksi膮偶kowym ju偶 od d艂u偶szego czasu chodzi mi po g艂owie, a dzi艣 postanowi艂am go w ko艅cu zrealizowa膰 ;-)
Na pocz膮tek, mo偶e par臋 s艂贸w o mnie? Nazywam si臋 Olga, i interesuj臋 si臋 przede wszystkim muzyk膮 (do moich ulubionych zespo艂贸w zalicza si臋 nirvana, my chemical romance, green day, the 1975, twenty one pilots, weathers, bring me the horizon, blink-182, the neighbourhood itp), oraz oczywi艣cie uwielbiam czyta膰, zwykle si臋gam po m艂odzie偶贸wki, fantasy, czy czytelnicze nowo艣ci. Dodatkowo kocham kwiaty, pisanie swoich wypocin, wiersze.
Mo偶ecie spodziewa膰 si臋 tutaj recenzji,podsumowa艅 miesi膮ca, hauli, i je艣li kto艣 mnie nominuje - z ch臋ci膮 odpowiadam na TAGi!
Mam nadziej臋, 偶e si臋 polubimy i si臋 tu zadomowi臋, mi艂ego dzionka! ♥

ps. szukam kogo艣 kto mo偶e mi pom贸c z wystrojem bloga x

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz